POLITYKA PRYWATNOŚCI FUNDACJARDHUB.PL
§ 1 Postanowienia ogólne
§ 2 Administrator Danych Osobowych
§ 3 Dane kontaktowe
§ 4 Zasady przetwarzania danych osobowych
§ 5 Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
§ 6 Okres przechowywania danych osobowych
§ 7 Kategorie danych osobowych
§ 8 Udostępnianie danych
§ 9 Uprawnienia Użytkowników
§ 1 Postanowienia ogólne
-
Niniejsza Polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników korzystających z Serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://fundacjardhub.pl/ (dalej jako „Serwis internetowy”).
-
Niniejsza Polityka prywatności stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego spoczywającego na Administratorze zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dalej jako „RODO”).
§ 2 Administrator Danych Osobowych
Administratorem Danych Osobowych Użytkowników Serwisu internetowego jest Fundacja R&D Hub
z siedzibą w Warszawie, ul. Moktowska 1, 00-640 Warszawa, wpisana w Rejestrze Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000819417, NIP: 9512495558, REGON: 385101091, adres e-mail: kontakt@fundacjardhub.pl (dalej jako „Administrator”).
§ 3 Dane kontaktowe
Z Administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail: kontakt@fundacjardhub.pl lub pisemnie na adres: Fundacja R&D Hub, ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa.
§ 4 Zasady przetwarzania danych osobowych
-
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z przepisami RODO.
-
Administrator stosuje, wymagane przez przepisy prawa unijnego środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych i zabezpieczenie danych osobowych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przejęciem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów oraz zmianą, utratą lub zniszczeniem.
-
Administrator oświadcza, że podanie danych oznaczonych w Serwisie internetowym jako wymagane, jest dobrowolne, ale konieczne dla korzystania z funkcjonalności, w tym dla złożenia i realizacji zamówienia.
§ 5 Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
-
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane w następujących celach:
-
świadczenie określonych w Regulaminie usług drogą elektroniczną, na podstawie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO),
-
realizacja zamówień w Serwisie internetowym (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO),
-
marketing własnych usług i produktów (art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO),
-
udzielenie odpowiedzi na kontakt mailowy lub telefoniczny, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 pkt f RODO),
-
badań analitycznych, polegających w szczególności na badaniu i analizie ruchu na naszej stronie internetowej w celu prowadzenia statystyk, który jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
-
prowadzenie profili w mediach społecznościowych, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 pkt f RODO),
§ 6 Okres przechowywania danych osobowych
-
Dane Użytkowników będą przechowywane przez następujący okres:
-
dane dotyczące świadczenia usług na podstawie Regulaminu – przez okres świadczenia danej usługi, chyba, że dalsze przechowywanie danych uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń lub wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa albo uzasadnione jest nadrzędnym interesem Administratora, wynikającym z realizacji prawnie uzasadnionych interesów,
-
dane związane z realizacją zamówień – przez okres 5 lat od zakończenia roku w którym dokonano sprzedaży, chyba, że dalsze przechowywanie danych uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń lub wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa albo uzasadnione jest nadrzędnym interesem Administratora, wynikającym z realizacji prawnie uzasadnionych interesów,
-
dane związane z realizacją działań marketingowych – w przypadku działań marketingowych prowadzonych na podstawie zgody do momentu jej wycofania, natomiast w przypadku działań marketingowych prowadzonych w oparciu o przesłankę uzasadnionego interesu przez okres niezbędny do realizacji tego celu lub do momentu zgłoszenia sprzeciwu, chyba, że dalsze przechowywanie (w obu przypadkach) danych uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń lub wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa albo uzasadnione jest nadrzędnym interesem Administratora, wynikającym z realizacji prawnie uzasadnionych interesów,
-
dane związane z udzieleniem odpowiedzi na kontakt mailowy lub telefoniczny – do momentu prowadzenia korespondencji, chyba, że dalsze przechowywanie danych uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń lub wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa albo uzasadnione jest nadrzędnym interesem Administratora, wynikającym z realizacji prawnie uzasadnionych interesów,
-
prowadzenie statystyk – przez okres niezbędny do realizacji tego celu do momentu zgłoszenia sprzeciwu, chyba, że dalsze przechowywanie danych uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń lub wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa albo uzasadnione jest nadrzędnym interesem Administratora, wynikającym z realizacji prawnie uzasadnionych interesów.
-
prowadzenie profili w mediach społecznościowych – przez okres niezbędny do realizacji tego celu lub do momentu zgłoszenia sprzeciwu, chyba, że dalsze przechowywanie danych uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń lub wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa albo uzasadnione jest nadrzędnym interesem Administratora, wynikającym z realizacji prawnie uzasadnionych interesów.
§ 7 Kategorie danych osobowych
-
Administrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Użytkowników:
-
w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną dane niezbędne do realizacji tego celu,.
-
w związku z realizacją zamówienia, w szczególności: adres e-mail, imię i nazwisko, adres zamieszkania, a w przypadku przedsiębiorców również firmę, adres siedziby oraz NIP,
-
w związku z kontaktem mailowym lub telefonicznym, w szczególności: adres e-mail, imię i nazwisko oraz numer telefonu.
-
W pozostałym celach Administrator zbiera, przetwarza i przechowuje wyłącznie dane niezbędne do realizacji danego celu.
-
Podczas korzystania z Serwisu internetowego Administrator zbiera i gromadzi w sposób automatyczny informacje takie jak: adres IP, adres URL żądania, identyfikator urządzenia, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, typ przeglądarki, język przeglądarki, data i godzina korzystania z serwisu, rozdzielczość ekranu, typ i wersja systemu operacyjnego, a także inne tego typu informacje.
§ 8 Udostępnianie danych
-
Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom, którym Administrator powierza do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
-
W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu, Administrator udostępnia dane osobowe Użytkowników w szczególności podmiotom świadczącym usługi:
-
płatności elektronicznych,
-
księgowe,
-
hostingowe,
-
informatyczne i w zakresie dostawy oprogramowania oraz narzędzi służących w szczególności do prowadzenia badań analitycznych, tworzenia statystyk, śledzenia ruchu na naszej stronie internetowej, automatyzacji marketingu, systemy CRM,
-
marketingowe w zakresie obsługi Serwisu internetowego,
-
Podmioty świadczące usługi dla Administratora mogą przechowywać dane Użytkowników poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. W takich sytuacjach dane Użytkowników będą przekazane wyłącznie do państw, które zapewniają adekwatny stopień ochrony, a do państw, które nie zapewniają adekwatnego stopnia ochrony, jedynie w przypadku zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń, w tym m.in. na podstawie standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską.
§ 9 Uprawnienia Użytkowników
-
Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do jego danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych.
-
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Użytkownika jest zgoda, Użytkownik ma prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-
W zakresie, w jakim dane Użytkownika są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania Umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – Użytkownikowi przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Użytkownik może przesłać te dane innemu administratorowi danych.
-
Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.